Een lege zondag met foto's - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Jan Hendriks - WaarBenJij.nu Een lege zondag met foto's - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Jan Hendriks - WaarBenJij.nu

Een lege zondag met foto's

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Jan

04 Februari 2013 | Guatemala, Antigua

Hallo allemaal,

Ook hier heb je wel eens van die zondagen dat er weinig gebeurt. Dit was er zoeen! Vanmorgen werd ik nog wel met een schok wakker en ik denk dat het een kleine aardbeving was. Maar verder niets aan de hand hoor. Omdat het koud was heb ik wel een jas aangedaan bij het honden uitlaten. De dames hebben uitgeslapen en ik heb wat huishoudelijke klusjes gedaan en geskypt. In de middag even naar Antigua gewandeld, in het park met de krant. En zelfs hierin stond geen echt bijzonder nieuws! Thuis nog een boek gelezen en dat was het.
Ineke heeft nog wat foto's van gisteravond doorgestuurd en die wil ik jullie niet onthouden. Mensen die beide webblogs volgen zullen deze wel dubbel zien!

Morgen naar San Mateo en bij Jan en Ineke gaan eten. Die heeft vorig jaar les gehad bij Hector, dus dat wordt smullen......

Tot morgen,

Jan

  • 04 Februari 2013 - 12:24

    Kim:

    Ach het kan niet elke dag feest zijn;)

  • 04 Februari 2013 - 16:40

    Oss An:

    Dat word weer smullen,hoef je niet zelf te koken jij bent toch maar een bofkont.kan me voorstellen dat je Alda mist is toch anders he als je zover van huis bent,maar het is zo 17maart,en dan kun je haar weer in je armen sluiten,

  • 05 Februari 2013 - 00:11

    Ineke:

    oeps, de verwachtingen zijn wel hoog gespannen; als ik dat maar kan waarmaken....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Guatemala, Antigua

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 Maart 2013

Afscheid Guatemala

01 Maart 2013

Afscheid Alotenango

28 Februari 2013

Afscheid San Mateo

26 Februari 2013

Feest San Mateo

25 Februari 2013

Toerist
Jan

Actief sinds 06 Dec. 2012
Verslag gelezen: 275
Totaal aantal bezoekers 16762

Voorgaande reizen:

26 November 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

01 December 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

06 December 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: